tirsdag den 28. juni 2011

Så prøver jeg...

Der her med at have en blog. Jeg har igennem længere tid fulgt blogverdenen igennem Mias blog - og jeg elsker det. Mia er min seminarie-veninde som jeg har kendt og snakket rigtig godt med, siden vi satte os ved siden af hinanden til undervisningen i religion.
Hele grundideen med at inspirere og hjælpe hinanden på kryds og tværs,  udvikle bekendtskaber - måske venskaber, mødes med ligesindede der ligesom en selv elsker at sy, strikke, hækle og nørkle, det vil jeg gerne prøve at blive en del af. Jeg mangler noget sådant i mit nærområde. Nu prøver jeg blogland.

Mit blognavn er mit kælenavn, givet af min familie, det bliver især brugt af min lillebror. Det var ikke nemt at finde et blognavn, og jeg prøvede længe at finde noget der passede til mig. Nu håber jeg bare ikke, at der er en masse andre der hedder det samme (måske stavet på andre måder).
Jeg er glad for farver, men har mit hyr med at få indført dem i vores hjem, så mine to troldunger må finde sig i, at jeg syr til dem i masser af farver.
Jeg kan lide retro og liberty, men er også meget glad for nye prints. Min pengepung er desværre ikke til det lidt dyrere retro/liberty stof. Det kan tænkes, at når finanserne ændrer sig herhjemme, at jeg får mulighed for at købe lidt af det. Det ville være skønt.

Jeg prøver stadig at få min header til at blive som jeg vil have den, men det driller mig. Satser på, at det hjælper at prøve mig lidt frem - trial & error.

Jeg ser frem til at blive en del af dette globale fællesskab.
På gensyn derude :)

4 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Glæder mig at du har oprettet en blog og jeg glæder mig til at kunne følge lidt bedre med. Er spændt på at se hvad du finder på.
    Knus Mia

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Velkommen i det store blogunivers. Jeg håber du bliver glad for at tage del i løjerne.

    Ha en skøn sommer.

    Kh
    Lis

    SvarSlet
  3. Velkommen Mette til denne store nye fagre verden.
    Jeg er også forholdsvis ny blogger og jeg må sige som dig... det er fantastisk hvad man kan få af inspiration, gode idéer og billige grin på disse sider. Det er bare skønt :-)

    SvarSlet
  4. Tak for den dejlige velkomst. Det bliver spændende at se hvad det bringer.

    Kh Mette

    SvarSlet