tirsdag den 12. juli 2011

Weekend

Hold nu fast, hvor kan ting forandre sig hurtigt.
Bedst som jeg besluttede at starte en blog, får min kære husbond arbejde. Selvfølgelig er det dejligt og længe ventet (han har været arbejdsløs i over 1 år), men nu har jeg endnu mindre tid til andet end børn og hjem.
Han skal møde kl. 9-17 i Kbh. Dvs. han tidligst kan være hjemme ca. 18.45, hver dag. Det har været mere end hårdt, at han er startet op. Vi har gået hjemme sammen i lige så lang tid han har været uden job, så jeg savner ham og skal nu igen til finde hverdagsrytmer uden ham.


Vores weekend er gået med ren hygge og lidt fødselsdag.
Vi tog i Cirkus Summarum i det dejligste vejr. Vores store pige havde sine forældre for sig selv det meste af dagen og hun nød det. Hun havde glædet sig til cirkus siden sidste år og hun blev ikke skuffet. Det er altså et fantastisk godt show for både børn og voksne. Hun var tryllebundet og grinede under hele forestillingen.
Lillepigen blev passet af mine forældre imens vi var væk og belønningen (udover en masse smil og grin), var en jordbærkage, lavet efter Maikens opskrift. Lækker og syndig kage. Samtidig blev jeg  fejret en smule, da det har været umuligt at finde en dag at invitere familien inden de fleste drager mod Italien.

Hos mine forældre blev der også lidt tid til at hækle videre på mit evighedsprojekt. 2 striber mere på mit tæppe. Jeg beundrer altså dem der kan blive færdige med sådan et projekt. Jeg startede sidste sommer og regnede med, at det kunne være færdigt til min termin i november 2010. Naivt.
Tæppet skulle have været ca. 100*100 cm, men endte med at blive nærmere 150 cm bred, da jeg var fuldstændig optaget af at tælle masker for at få det til at passe. Så jeg kæmper videre på 2. år. Det skal nok blive godt - engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar